Alla inlägg under juni 2008

Av Hannah - 29 juni 2008 23:08

Så trött...och bakis... hujja.. Ingen trevlig dag alls....


Tack o hej leverpastej, knäckebrö o sesamfrö.

Av Hannah - 27 juni 2008 13:28

Nu har ja sagt upp läggan..hahh...så galet allt kan bli. Så är de någon som vill ha en fin 1:a i Töre så är de bara ta min...jag kan flytta dirr.


Tack o hej, leverpastej, knäcke brö o sesamfrö.

Av Hannah - 25 juni 2008 08:14

Ja skrev några rader här...


Har börjat jobba...går kanon bra!


Men i morse gick de inte riktigt lika bra:-S Måste ha glömt skallen någonstans igår... Vaknade kvart i 7 (börjar halv 8)... Steg upp i lugn takt....gjorde mackor till att ta med på jobbet gick och skulle sminka mig..och när jag gör det kollar ja på klockan!! KVART ÖVER 7!!!!!!!!!!! SHIT vaffan tänkte ja på????? Om jag börjar halv 8 kan jag ju inte fara halv 8!! Men nått sånt måste ja ha tänkt!!

Det utbröt panik..grejer bara flög hej vilt runt i rummet! Kastade ner matlådor, sminket..ja de viktigaste och kutade ner till bilen... då kommer ja ju på att ja glömt både körkortet och uttagskortet! Ajaa de får ja skita i då...

Lill skrutten har aldrig kört så fort som då! Hehh... men kom bara typ 5-10 min sent... Hohh....


Så nu sitter ja här på jobbet med känslan, hej-jag-har-försovit-mig-outfiten... känns inte så kul.. men tur att man har bra arb kompisar... han bara garvade...och stannade en stund.. antagligen för att jag inte skulle känna mig så dum;-) Hehh...


Hej hopp!

Av Hannah - 9 juni 2008 13:42

Somnade klockan 5 i morse!! Lite less...


Nu ska jag ut med gosis på prommis...skriver kanske nått mer intressant under dagen....

Ovido - Quiz & Flashcards