Alla inlägg under november 2009

Av Hannah - 30 november 2009 08:25

Sitter hos mamma...


Heldag med morfar :)


Önskar så att dom hade haft nån finsk kanal på tv,n... men men...de finns ju naturprogram som man kan se :)


Sovit sådär...haft så jävulskt ont i  magen igen :/

Men men... de går :)


Vi höres. Heippa!

Av Hannah - 29 november 2009 13:37

Tänker väl att ja passar på att skriva lite här igen då.

Sitter hos mamma..och då funkar de ju att gå in på bloggen.


Morfar är här i veckan så jag kommer nog hinna blogga en del under den kommande veckan ;)


Vi har suttit och spelat kort idag och bara surrat lite :)

Måste ju säga att jag har världens mysigaste morfar. Han  är en sån alla skulle ha!.

Och samma sak är det med min mormor  :) Mysiga gamlingar :))


Husköpet är klart. Så vi flyttar senast den 15 Januari :)

Ska bli skoj!


Annars så händer det inte så mycket. Försöker få dagarna att gå....hitta nå jobb... Men just för tillfället känner jag att jag inte letar så ihärdigt..

Men efter flytten så blir de ju att börja igen på riktigt.

Och då blir de ju lättare....för då bor vi ju i huset..och där ska vi ju bo i några år :D Så då slipper man fundera om var när hur man ska söka vissa jobb etc..


Men jag återkommer någon dag i veckan...säkert redan imorrn :P


Ha de bra så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards