Alla inlägg under november 2008

Av Hannah - 30 november 2008 18:17

Var pub i töre igår...med si sådär 20 pers kanske:D haha!!

Men rackarns hur bra bandet var!!!!!! SHIT!

Rätt kul att stå o kolla på alla fyllon;)

Själv var man ju nykter o skötsam...hämtade krille o gänget i lule vid elva halv tolv...


Kom t töre.....kollade in puben o sen hem:) Med en full karl i hasorna!

Som återigen tjatar om att -"jag är inte full...jag är inte så full som du tror att jag är! HICK...sluta tycka att jag är jobbig...du tror att jag är jobbig för att jag är full...HICK....och så ett litet ynkligt....förlåt".


Haha...de är rätt kul..


Vaknade idag utvilad o pigg.

På shelle o köpa lite godis....käka god fulle m ägg:P


Sen blev det lååååång promenad med Krille o Alma....


O vet ni vad som hände!!! Haha...de var rätt kul!


Vi hade varit till Mona o Thomas....Åsså när vi går därifrån hade vi fått med oss hamburgerbröd!

Hinner precis komma upp till vägen så börjar ja o krille flumma om nått!

Alma är lös i vanlig ordning!

O Krille knuffar mig i diket!!

O det var ju inte LITE snö där!!!

Sjönk ju som en sten med hamburgerbröden i näven!

Men grejen var ju att så fort ja sjönk ner i snön så hör ja bara ett....nästan svävande ljud över mig!! Och sen världens duns!

Då var de ju Alma som FLÖÖÖG på mig där ja låg med h-bröden i högsta hugg!.....och jag låg ju med ansiktet neråt!

Och till råga på allt så börjar hon JUCKA som en äcklig liten dvärg..och så lät hon helt äckligt också!! Kunde ju inte göra ett skit...mer än att försöka andas trots all snö som letat sig djupt in i mina borrar och hals!

Till slut lyckas ja vråla något med hulken röst...så Alma slutar upp med äckligheterna!


Och då undrar ni ju förståss var Krille höll hus undertiden detta hände?!


Jo!

Han stod brevid/bakom mig och såg ut som en domare...

-"FORT KOM IGEN!!!......KOM IGEN!! GÖÖÖÖÖR DE DÅ!!...KAAAASTA HIIIIIT BRÖÖÖÖÖDEN!!!!


Haha......så mycket till hjälp var ju han när hans fru höll på att kvävas av snön och hunden som tröck ner henne!


Sen har vi bara myst o ätit....nu blir de duschen..


Hej hej

Av Hannah - 28 november 2008 21:30

Har kommit på att jag blir ÄCKLAD och RÄDD för Carola!!! Usch!

Av Hannah - 28 november 2008 20:16

Ni fattar inte va jag lyssnar på!!! Josh Groban.....haha! SJUKT! De är ju inte direkt min sorts musik egentligen:)

Men vilken jul stämning jag kom in i:) *härligt*


Vilken jävla röst han har!!! Ooohh

Av Hannah - 28 november 2008 10:56

Jisses vad jag har sovit inatt!! Helt galet.

Var så jäkla trött igår...somna på soffan o vakna när Krille kom hem...

Snabb mysa o ner i sängen... Då menar ja inte "snabb mysa" utan snabb mysa!:-D


Ida ska vi käka nån god middag o så...

Måste fundara ut va man skulle ta o laga:-S


Tips?

som

Av Hannah - 27 november 2008 16:55

Jahaa... inget vettigt ida egentligen...


Eller....jo. Strulat me papper från A-kassan...(nu blir mamma glad)

Promenerat, handlat, städat, försökt fixa motorvärmaren t bilen...och sen gick de en säkring på de då..så fläkten funkar inte..... Shiiiiiiit måste åka o hämta däcken!! :-O


Har inte tid längre...Heippa


Av Hannah - 27 november 2008 10:19

De är snuskigt va ja har ont i kroppen såhär på förmiddagen! Usch...

Men de är ju inte så konstigt heller:-S

Av Hannah - 26 november 2008 17:52

Såhär länge klarade ja av att dissa denna blogg....men de är väl lika bra att nytja den innan ja fattar hur man tar bort fanskapet helt:-S

Och om någon vet de så får ni gärna höra av er...


Har precis ätit... kyckling o ris...mhnjaah...var okej.men vissa tyckte de var godare än ja;-)

Men igår!! Då KNULLA DE I KÄFTEN!! (ursäkta mitt ordval).


Annars så tänker inte ja ge er så mycket mer info om mitt tydligen, jätte intressanta liv som alla vill vara delaktig i:-)




Ovido - Quiz & Flashcards