Alla inlägg under december 2009

Av Hannah - 28 december 2009 13:32

Vill inte ha ovänner. Men inte nödvädigtvis vänner heller. Men iaf att drägligt beteénde. De är allt.


Jag är inte den som är den!




Sen har jag tänkt jätte mycket på flytten... fan alltså... jag kommer sakna Stina och Tindra SJUKT mycke! Fast vi bara flyttar t bälinge..... men hujja.... De kommer LÄTT bli de värsta med hela grejen.


Nåja... Ha en god fortsättning allihop!


Av Hannah - 16 december 2009 12:19

Snart jul... Kul kul...


Blir i Lule hos mommo i år.. Var tännkt att vi sku varit hos mami. Men mommo ville gärna att vi sku komma :) Så då åker vi dit.


Nästa år funderar vi på om vi sku vara hos oss :D I huset??!!

Passar ju rätt bra med tanke på att vi har ju stort och fint då :)


Jag och krille har suttit och kollat i Ikea katalogen och funderat vad vi ska köpa till huset :))) Och GISSES va vi har hittat möbler o grejer! De kommer bli så fint :)

De roliga är ju att Krille tycker de är minst lika kul som mig att fixa o göra mysigt :P

Han längtar nog mer än mig efter att vi ska på Ikea :P


Hos mami nu... har ätit och skrattat...Som vanligt då med andra ord :)))


Bill o Bull var oxå hit och åt en bit mat.. dom är roliga att höra på :))


Nu ska jag surra vidare.. sen tvättstugan!


TJilevippen!

Ovido - Quiz & Flashcards