Alla inlägg under oktober 2009

Av Hannah - 19 oktober 2009 18:35

vet inte var jag tappat de..men borta är suget att blogga. MEn mycket kan nog bero på att jag inte kommer in på bloggen hemifrån... suger....vet inte varför jag inte kommer in...


Men har egentligen inget att uppdatera er om heller.


Livet rullar på som förr....ibland bra och ibland inte så bra.

Men så är ju livet.




Av Hannah - 11 oktober 2009 15:19

Nu är de mer än jag klarar av. Tror de är dags att tacka för mig.

Av Hannah - 6 oktober 2009 19:47

Öppna hjärtat för under

Följ dina drömmar, de är ditt liv

Allt är möjligt, de är bara du som sättter gränserna

Livet kan vara krokigt, men aldrig utan mening


Sådeså

Av Hannah - 6 oktober 2009 19:47

Öppna hjärtat för under

Följ dina drömmar, de är ditt liv

Allt är möjligt, de är bara du som sättter gränserna

Livet kan vara krokigt, men aldrig utan mening


Sådeså

Ovido - Quiz & Flashcards