Alla inlägg under september 2009

Av Hannah - 30 september 2009 15:46

Mina kära läsare...jag kommer inte in på min blogg från våran dator??!! :-o

Vet inte vad de är som är fel...men konstigt är de.


Annars....snabb uppdat.


* Funderar på vart vi ska flytta. Småland eller Luleå.


* Fortfarande arbetslös.


* Jag har piercat mig igen:)

Strängen som går mellan överläppen och tandköttet (alltså på insidan).

Jätte fint! Men nu syns de dessvärre inte..måste vänta tills jag får byta ring till en större. Då lär de nog synas lite mer.

De är ju inget ställer där de syns hela tiden. Men när man ler och sådär:P Gjorde inte de minsta ont!! Och jag har inte haft ont alls..inte överhuvudtaget!! Och jag gjorde de i måndags....men hon måste ju ha stuckit på precis rätt ställe. Ingen smärta, what so evvväh.


* Måste få ut fingrarna ur....kakburken, och ringa till han som kanske ska fixa ihop mina monster jag har på armen.


* På fredag blir de fest i stan. Bjuden till sandra och Marie! Ska bli himla kul. Är så länge sen vi träffats och festat lite ihop.


* Är änka igen. Min man är i hultsfred...får se när han behagar komma hem.


* Har köpt två råttor:) Göta och Rut! Världens mysigaste tjejer! Så otroligt sociala och snälla. Skulle dom få välja skulle dom nog sitta på min axel hela dagarna;)


* P lagar middag åt oss i detta nu...ska gå och kolla hur de går.


Ha de jävligt!


Av Hannah - 15 september 2009 17:41

Såg Tobbe med motorcykeln......KUUUUUL!


Annars..


Same shit, different day.

Av Hannah - 14 september 2009 15:06

Jepp..idag ska jag hem igen:) Trippen hos TK förlängdes med ett dygn..men de gjorde ju inget:) Såg en film och mös hela dagen. Härlisch.


Utgången i Lördags var skit skojj. Länge sen jag garvat sådär:D

Egentligen en jyrig kväll...men så kul iaf. Vi var typ överallt på en och samma gång! hahh.

Och de bästa var ju att jag tog mig ut på krogen överhuvudtaget.


Nå nu ska jag kolla så ja har alla mina grejer...sen blir de att vänta på T.


Hej.

Av Hannah - 12 september 2009 15:33

Sitter hos TK i stan... Ska göra ett nytt försök att gå på krogen. :)

Blir nog en trevlig kväll skulle jag tro.


Sprungit på stan med männen i mitt liv. K och T.


Nu ska jag gå och duscha:P



Tjao.



Av Hannah - 7 september 2009 13:00

Stugan rån fredag till lördag... mysigt.

Hälsade på mamma och Larre. Dom bodde på campingen i Seskarö... där fick man sig en biiira;P


Lördag blev de fest me Terran i stan.. Och d blev ju som de blev:S

Nåja...


Idag åker ja till Gve... Så nästa gång jag uppdaterar befinner jag mig hos syster! Härlisch.



Av Hannah - 6 september 2009 16:58

ligga på soffan å fisa...

Av Hannah - 3 september 2009 16:29

Vad ska jag skriva här då?? :) Har inte så mycket att säga..men att ja/vi kanske ska t stugan är ju alltid nått. Mamma och dom sku med husvagnen t campingen i seskarö så då kan man ju alltid hälsa på dom:) NICEEE.


Annars..lite trött.

Tvättat

solat

plockat

promenerat

klippt


Ska väl klippa lite till och ta ännu en promenad. Sen blir de förhoppningsvis stugan.

Då blir de bastu, mys och skogspromenader:D HÄRLISCH!

Ovido - Quiz & Flashcards