Alla inlägg under juli 2008

Av Hannah - 5 juli 2008 14:15

Alma ligger här och fiser!! Och fy 17 hur det luktar!! Rutten hund rumpa:-O


Tog årets första dopp igår:-D Kul som attan.


Var t Sadlunds stuga... jag, Tobbe, Anton och Alma badade:-) Grabbarna körde ju lite vattenskoter och Alma den lilla fisken simmade efter som ett tok:-) Men hon blev ju trött oxå...men hon vet ju att hon har en snäll mamma, så ja såg när hon kom simmandes mot mig med den där, Snälla-mamma-hjälp-mig blicken:-) Så då fick ja hålla hon i famnen så hon kunde andas ut ett tag:-) Hon är SÅ FIIIN! Så fick hon ju sitta på vattenskotern oxå:-D Liiite brutalt de såg ut:-P


Annars är de väl inte så mycket...tycker bara så fruktansvart synd om dig:-( Puss mitt hjärta!!

Av Hannah - 3 juli 2008 22:32

Som vanligt:-) Har återigen dygnet.....jisses, full rulle ida:-)


Hett som tusan ida!


Snart blir de ju sthlm!! Rackarn´s va kul vi ska ha..ja och Muttan... (hahh de där kunde ju låta lite pervo) Mohahahaaa.


Nej seriöst sluta upp med de här! De ska vara mamma, moster, moster, snart mormor läsligt oxå:-D hehh.


Annars händer väl inte så mycket...


Får bara ont i skallen av diademet!! Seriöst, finns det någon där ute som kan ha diadem utan att få skallebank efter någon timme?? Eller är de bara så att min huvud är så enormt av all kunskap så ja helt enkelt inte kan ha diadem??! Huhh....


SÅKLART.....alla andra har ju så små huvuden pga "okända" orsaker.....så de är som jag trodde alltså!! FRÄNT!


Nu går ja o tar mig en kvälls rök...


Hej hopp gummi snopp, tripp trapp snuskig tax!

Ovido - Quiz & Flashcards