Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Hannah - 10 oktober 2008 19:17

BRUKAR DU?
Peta dig i näsan? -
  Givetvis...vem gör inte de ibland?
Titta på dig själv i spegeln? - Varje dag...oftast..och de märks dom dagarna då ja inte gjort de:-D
Gnälla? -  Oh ja, det händer
Skrika? - Oh yes
Sova? - Måste ju de...annars hade ja gärna skippat de
Ha ångest? -  Humm...jodå:-D
Skada dig själv med flit? - Hinner inte med de! hahh..vilken menlös fråga
Ta mediciner du inte borde ta? - Mycket sällan!! Hatar att ta medicin!
Vilja dö? - Nä, har för mycket att leva för
Drömma mardrömmar? - Nu är de ett tag sen...men när jag väl drömmer dom så känns de att ja lever kan ja tala om! Brrrrh
Drömma sexdrömmar? -  Behöver inte drömma. Mohahahahaa
Ta droger? - Å aldrig...har tagit ett bloss av något okänt föremål...innan ja fatta va de var!! hahh.. Lovar att grabbarna fick höra både de ena och de andra efter de! *Morr*
Försöka vara annorlunda? -  Neeh...ja är ju rätt skum som jag är..
Klä dig i svart?-  Oftast
Gå till kyrkan?-  Neeh...men ibland måste man
Gå i skolan?-  Nej nej och åter nej
Ha sex?- Humm....om de är då mannen...låt mig tänka efter lite...JAPP! Då har ja de!
Ljuga?-  Händer
Hata folk?- mmm...ööö...oj...Hitler, peddos, djurplågare.....JAPP jag kan hata folk!
Lita på folk?- Jodå de gör ja...men få idag.

VEM?
Saknar du? Tyson, Assir, Benjamin, Jimmy.....
Vill du döda? Sånt kan ja ju inte berätta:-S
Rörde dig sist? Humm...min man tror ja
Vill du slå?- Ingen för tillfället
Kysste dig sist?-  Ja den var svår...min man:-)
Vill du kittla?-  Mehh...inte vet ja:-D
Kramade du sist?-  De har ja ju svarat på...trögosar!! Daaah:-D
Vill du prata med?-  Jimmy skulle vara kul att växla några ord med:-)
Skrek du på sist?- Skrek och skrek....höjde rösten...till min lilla vovve, som är alldeles för fin för att gå ut o pissa när de regnar:-)
Vill du vara som?-  Hannah Pisilä tror ja hon heter...en as ball tjej, har ni träffat henne??
Sårade dig sist?-  Tänk efter...
Vill du bli galet full med?- För tillfället så är de nog mina arbetskollegor:-D De skulle vara en upplevelse:-D Hahh
Gjorde dig riktigt glad senast?- Min man
Fick du sms från senast? - Danne
Ringde dig senast?- Tekåh
Är snyggast på jorden?-  Min man;-)

HAR DU?
För många vänner?-
Nej...
Förföljelsemani?-  Nope
Tvångstankar?- Ååhjo
Någon annan psykisk sjukdom?-  Inte på papper iaf
Någon fysisk sjukdom?-  Humm
Någon skada?- hahh
Färgat håret?- Jepp
Brutit några ben?- nej
Några piercings?- jepp
Egen dator?- ja
Bra självförtroende?- Inte bra....men inte dåligt heller....
Kysst någon?-  Jag har en man...behöver ja säga mer?
Sagt jag älskar dig till någon i dag?- Absolut
Bjudit ut någon?- Nä....
Varit kär?- Jodå....men nu älskar ja..och de är fan så mycket bättre!
Dumpat någon?- Skyldig
Stulit något?- Oskyldig
Lämnat landet? - Jepp
Tuttat eld på nått?- Oskyldig
Gjort något olagligt?- Skyldig

HUR?
Går du?-
  På händer oftast....
Svarar du i telefonen?- Hallåh...beroende på vem som ringer:-)
Fördriver du tiden?- hunden
Mycket pengar har du?- Exakt....de talar ja inte om!Tjänar du pengar?- Jobba antagligen
Ofta diskar du?- Aldrig....maskinen gör det åt mig
Ofta städar du?-  När ja hinner
Många stör du dig på?- Hmmm...inten aning
Ofta träffar du din familj?- Varje dag...

TROR DU?
Att du kommer bli något?-
Gammal
På gud?-  Nope
På rymdvarelser?- Hahahahaaaaa....fråga min kollega Danne!! :-D
Att folk tycker om mig?- Säkert vissa
På ett liv efter detta?- Absolut
Att fiskar kan tänka?- Jepp....därför fiskar inte jag
Att du kommer leva länge?- Jo, jag är finneSådär, då fick ni veta lite om mig!Tjao*

Ovido - Quiz & Flashcards