Alla inlägg den 22 december 2008

Av Hannah - 22 december 2008 21:27

Så sjukt! Tiden har runnit iväg!


Zorro var precis hit igen....

Stackarn...han väntar och väntar på sin Alma..


Hejråpp

Av Hannah - 22 december 2008 17:04

Har varit ut på prommis med hunden nyss...skönt måste jag säga! De motade ganska mycket att göra det idag..men det var riktigt skönt när jag väl kom ut:)


Städade lite när jag kom hem...och kom ju på att ja ska o handla julklappar imorrn...så min tvättstuge tid faller lixom bort!!:( SHIIIIIIT!!


Måste kolla om ja kan tvätta på kvällen ist....


Nu ska ja nog kanske åka och klippa syster S.


Imorrn kommer Gve bryydarna:D Såå jag längtar!

Oj oj...


Hej hopp

Av Hannah - 22 december 2008 08:47

Hos mamma igår... klädde granen och lite sånt! Fiint blev de:)


Vakna kl 7 och kunde inte somna om...Så vad ska man nu göra??! Städa.....men de är inte så kul å städa hela tiden....städade ju nyss...så det behövs ju inte ens egentligen...men bara för att fördriva lite tid kanske.


Är förresten änka till imorrn...Krille for igår. Tråkigt när han är borta...Finns iget att göra.


Ny telen kommer nog idag:D Attans va kul!!!


Nu ska ja ta o göra nått annat...


Har verkligen blivit heelt SUGIG på att blogga!

Fyyy:(



Ovido - Quiz & Flashcards