Alla inlägg den 1 april 2008

??

Av Hannah - 1 april 2008 21:21

:-) :-) :-) :-) :-) :-) haha..


Nu ska ja sova...jobba imorrn:-/


Vill ha ett jobb som jag trivs med:-(

Av Hannah - 1 april 2008 16:35

Har tagit del av den kritik som kommit fram till mig... och jag ändrade genast text färgen. Så nu hoppas jag att alla är nöjda och glada;-)


Det är min söta moster som hade lite svårigheter att läsa bloggen pga färgerna...:-P


Denna dag har varit helt.....GALEN:-)


Första april och allt:-) Lurade Stina att jag blev inlåst på toan...och hon tyckte de var skit kul....och jag med, fram tills dess att hon hämtade ett verktyg och började slå i dörren!! :-S Fick skynda mig att ropa APRIL APRIL!! Tror hon hade slagit sig igenom dörren annars:-)


Nu ska ja bara vänta o se på vad som händer....


Hej råpp

Ovido - Quiz & Flashcards