Direktlänk till inlägg 1 maj 2009

Å HERREGUDH!

Av Hannah - 1 maj 2009 18:53

Ja de är vad jag har att säga om kvällen... Blygdläppar flyger fram och tillbaka, folk flyger fram och tillbaka, folk ger hatiska blickar, förföljer mig på dansgolvet, vissa patatiska äckliga varelser försöker att bete sig som om inget hänt, folk bråkar, slåss, super FÖR mycket....


Och vad gör jag?

Försöker att inte bry mig om hatiska blickar, försöker att inte bry mig om förföljaren på dansgolvet, dissar den patatiska varelsen, försöker få ordning på dom som slåss, Står upp för mig själv och snear ut TOTALT på en sjuk människa.

Och denna sjuka människa snear i sin tur ut på någon annan eftersom att den sjuka inte kan snea på mig. (Men en sak ska ni veta, INGEN kastar dedär i ansiktet på mig, NÅGONSIN mer).

Sen var min kväll över...Tack för den.


Men jag och mitt har löst de som var igår. Och denne skall inte ta sig EN DROPPE på väldigt länge.

För nu har de gått för långt.


I övrigt kan ni hålla kommentarerna för er själva.


Varit ut med MC:n idag.....SÅ HIMLA HÄRLIGT!!! WOW vilken skillnad på R6,n och R1,an:-O

Helt annat!! Mycket behagligare på 1,an.

Den känns mycket starkare och inte alls lika hetsig som 6,an....

Ett riktigt suuuug:P

Så nu är min abstinens mättad:) För ett litet tag iaf.


Nu ska jag gå. Heippa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 27 maj 2011 10:53

Jepp.. de blir det idag.. Möter upp Madde  därnågonstans :) Roligt att åka o kolla stan lite ;)   Annars så händer det inte så mycket.. Frank har haft tredagarsfeber... eller jag antar att de är den han haft för idag efter att vi duschat så hade ...

Av Hannah - 12 maj 2011 20:43

Sitter i hultan.... njuter av lite semester ;P  Skönt att komma bort hemifrån lite.  Men lite sund att träningen faller åt sidan lite då.....fan.. ajja... sitter ju inte bara stilla här heller :) Promenerat varje dag förutom idag... låååånga walk...

Av Hannah - 7 mars 2011 14:47

Mysfarbrorn är ju över en månad nu    De går så himla fort!      Han växer så det knakar. Ammar inte mer.. eftersom efter dubbel mjölkstockning så sinade mjölken avsevärt..kämpade med pumpen..men han blev inte nöjd.. Började blanda i ersättning. ...

Av Hannah - 20 februari 2011 10:44

Jag och Frank tar oss en liten tripp till byn i veckan. Pappa jobbar ju så hemma is vi nog inte sitta hela veckan :P Han hinner inte mer än sluta så ringer dom efter honom. De är bra! Tänk om man hade sån tur ;)   Näe, duschen o fixa sig lite.....

Av Hannah - 16 februari 2011 11:47

Jaaaa... glömde ju två roliga detaljer från förlossningen!   Första....   Min svägerska Petra skulle ju hjälpa mig att vaxa benen innan förlossningen! Och på morgonen när värkarna satt igång skrev jag ett meddelande till henne, där det stod a...

Ovido - Quiz & Flashcards