Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Hannah - 7 juni 2009 14:59

Nå såklart blev de ju som jag planerat igår:)

Läbbiga är ju stället att vara på..och har ni inte fattat de så missar ni nått himla roligt!!:D


De blev sent åter igen...vid fem kom vi hem...herrejisses. MEN KUL HADE VI! Och speciellt jag. Haha...var över allt och ingenstans....


Träffade ju "Mjärddan" oxå.  De var riktigt roligt.

Han är alltid så snäll:)


Lite folk var de dock...men de sket väl ja i:D


Sen så kan ju inte en kväll gå helt fläckfritt...Såklart skall de in en nypa drama i alltihop oxå. Men nu tror ja de är slut med de:S

OCH, NEJ! Det var inte jag som stod för dramat...kan ju vara ganska bra på de ibland..och speciellt om jag är riktigt full:P Men igår var jag riktigt full men så himla glad!


Nu ska jag snart åka till T:) Bästa idén på länge att åka t lule å käka pizza. Sen slipper jag ju köra oxå. Kom ju på att R skulle köra Ikean idag. Så då passar man på. Blev ju kanon. Och sen ska jag fråga han va han jyrade om igår! De var någon som var rätt så full:D haha! Ni skulle ha sett eländet! ;D Och sakerna han sa! haha!! Stina kom fram till mig och ba: R SÄGER...... Haha....ja fiii fan. Så tokigt de kan bli....


Ikväll blir de att mysa med min man<3 :)

Nu ringde R och kan är snart här....bäst gå ut så man är klar..annars blir man väl kvar.

Ovido - Quiz & Flashcards