Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Hannah - 27 oktober 2010 11:24

Så känns de.


Känner för att lägga mig ner o dra nått över huvudet tills de är en annan dag.


Sammandragningarna är väl bättre. Men de gör ont i nedre delen av magen så fort jag ska till att röra mig. Eller ont och ont.....det är som svårt att förklara. Men ont gör de ju på nått sätt.


Jag tycker det är tok mysigt att vara gravid. Men man måste få ha dagar då man bara gnäller!! De är ju inte själva barnet jag gnäller på! Och jag vet att jag kan stå ut med 10 gånger värre saker..för jag skulle aldrig vilja få detta orgjort!! Och det kommer  vara mer än värt varje krämpa när lill skroten väl kommer ut! Men vägen dit är inte bara kuul jämt.


Sen detta med vikten.. jag gnäller inte eller nojjar som en galning. Men ni kommer oxå förstå den dagen ni är gravida och ställer er på vågen och den visar siffror som aldrig ens varit i närheten av er vikt. Och jag för mig har det nästan bara satt sig på magen..och det är jag jätte tacksam för..men de känns konstigt och lite flummigt när man står där och fattar att det faktiskt är JAG som står på vågen!! Det är bara det jag menar.


Sen fattar jag inte varför inte mina pengar kommer nångång?!! Tror dom att jag kan leva på samma lön i två månader eller vad?


Grrrrrh! Näe..... men jag önskar er andra en toppen dag iaf :)




Ovido - Quiz & Flashcards