Alla inlägg den 18 november 2010

Av Hannah - 18 november 2010 13:14

Inte för att det händer så jätte mycket...fortfarande gravid :P Och nu har jag börjat svälla :)) Haha....kan knappt sminka mig för att de stasar i armarna :P Men de hör väl till ;)

69 dagar kvar nu... sen hoppas vi alla på ett PLOPP!! Men okej, gnissel, gnork , skvölp....de funkar väl oxå :P Bara trollet kommer ut!! Men som sagt så har jag ställt in mig på att han inte kommer först i början på Feb... Kanske bäst så!

Han kan ju gärna få komma två dagar innan Bf....då kommer han nämligen på vår årsdag.. 8år      Syrran sa nått om att 8 är ett lyckotal i Kina... så vatusan! Man vet ju aldrig!



Tänkte slänga in nån bild som ja tagit... kanske finns nån som tycker de är kul å se... eller om inte annat sitta o skratta åt hur mycket tjockare jag blivit... de bjuder jag på!!!


        

Ovido - Quiz & Flashcards