Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Hannah - 17 maj 2010 22:32

Var och åkte igen nu på em....Men snablars va ROOOOLIGT det är!!! :D Nu åkte ja riktigt långt! Lite jobbigt är de med min "kryp fobi" denhär årstiden...men jag brukar ju bli bättre längre in på sommaren!


Hade lite svårt att välja hastighet nu... eftersom att krypen är helt vilda!!


Åker jag sakta blir  jag JAGAD av dom och då slutar de bara med en trasig Hannah... ni vet, såna hemska skrubbsår med sand i, som man fick när man var liten o föll med cykeln!! Höll på att bli jagad av en sån.,..TIMMERMAN!! Huuuh!! Och usch va äckliga dom är när dom flyger, dom flyger ju typ ståendes!! De ser nästan ut som att dom ska komma och strypa en med sina små...ben eller va de nu kallas! Sen dom där spröten!! Hahaa... dom låg ju bakåt och svajade "av den snabba farten"...just de såg lite halv kul ut :D



Och åker jag fort...ja.... då flyger dom in i näsan, munnen eller fastnar i svetten på kroppen!! Så jag ser ut som fronten på en Lastbil som kört Malmö-Kiruna!


Nåja....åkte rätt snabbt iaf...vill ju att de ska ge lite träning också såklart! Men de fick bli småå kisande grisögon och en stängd mun och INGA insnörvlanden med näsan!! Mycke att tänka på.... man blir lite smått distraherad! Nåja...bara de går ett tag nu så ja inte är lika hispig inärheten av dom små äckliga krypande och flygande fäna!


Ha en god natt allihop! Jag ska försöka sova en stund i denna fruktansvärda värme!!

Av Hannah - 17 maj 2010 18:07



  


R.I.P

Av Hannah - 17 maj 2010 14:20

Jepp...de torkade upp rätt fort så jag var och åkte en sväng på fm. Och jäklarns va kuuul de är!! Skulle kunna åka hur långt som helst... men lite tråkigt äre ju att åka själv :/ Nåja... funderar om jag ska ut igen lite senare kanske :P


Har precis stått och gjort en STOOOOR skål med sallad!! Är i en period då jag är sugen på alla olika slag av sallad! Hela tiden!! Så nu gjorde jag en bamse skål och köpte massa olika tillbehör till.... kyckling, tonfisk, kassler, ägg, lax....ja... ni ser ju :)

Som tur är så har krille oxå börjat älska sallad! Vikken tur.. han skulle aldrig stoppat sån kaninmat i truten förr ;) Men nu så!

Han blir ju vuxen han med nån gång ;)  Och på tal om de så fyller han ju år snart :) Han blir ju fan 27!! Fatta, bara 3 år till 30!!!!! Herreguuud! De känns som att de var nyss han blev 20 :)) Hahahaha!!!


Näe...nu ska ja gå och duka bordet, sen blir de frossaaaa!!!


Kolla hääär!!!! MMMMMMMMMHH!!


  

Av Hannah - 17 maj 2010 09:14

Nått idag!! Men jag vet inte vad....eller med vem??!!


Hade tänkt åka inlines nu på morgonen....men de går väl dåligt eftersom att de typ regnat och åskat heeeela natten...så de är ju rätt blött efter vägarna :/

Hoppas de torkar upp fort!


Verkar vara lite molnigt oxå...men ajja... de blir nog bättre senare!


Hade egentligen inget vettigt att säga...så jag tror ja avslutar!


Tjilevippen på er!

Ovido - Quiz & Flashcards