Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Hannah - 6 juni 2010 19:16

Jag vill skrika...... högt!! Så det hörs i hela världen, varje liten vrå, under varje liten sten, i de djupaste havet, i de "högstaste" blå!




Av Hannah - 6 juni 2010 13:05

Inte en droppe alkohol igår...men trots detta så känner jag mig lite bakis... 


Brudarna var ut på hotellet igår... så jag körde åt dom och var faktiskt med ut jag oxå, fast nykter..men shhiiiitt vad kalix suuger! Hojja...


Hade dessutom bilen full i folk... var ju meningen att de bara skulle vara Petra, Sia o Therese...men bak i bussen satt sen en jäkla massa karlar! Kul å åka där bak??! Eller så inte :) Nåja.... dom verkade så nöjda och glada iaf, eller ja.... inte therese...Alle hade tydligen spillt ner hela henne med grogg...så henne tyckte jag faktiskt lite synd om :) 


Pratade med K nyss..och han hade då haft det bra.. så de var ju roligt :)


Nu orkar jag inte mer... Ha de! 


Hej hej!

Ovido - Quiz & Flashcards