Alla inlägg under april 2008

Av Hannah - 18 april 2008 09:51

Du är så förbannat fin, söt, snäll, underbar på alla sätt och vis!! Du är det bästa som finns i mitt liv. Du får mig glad när jag är ledsen....du får mig att känna hopp när nästan allt runnit av.... Att ja får behålla dig är det viktigaste för mig. PUSS PÅ DIG, MIN LILLA ALMA!!



Av Hannah - 17 april 2008 14:57

Oj oj....

Av Hannah - 17 april 2008 10:21

Är på jakt efter ståltråd...tänkte göra pippiflätor på Tindra...


Inte trodde jag att ja är så poppulär?... nåja de är väl alltid kul? Eller?.?


Vet inte vad man ska hitta på idag annars. Gå ut en sväng iaf i detta underbara vårväder:-)


Tjilevippen

Av Hannah - 16 april 2008 19:18

Kan tänka  mig att bloggen är hårt bevakad...

Vad ska ja säga?

Kan inte säga så mycket...


Det är jobbigt.


Annars har ja ätit god mat ida...gröna träd:-P FAVVOOOO!!


Veckans låt är: Lasse Berghagen- En kväll i Juni..


Stina o ja har som kuligt när vi är själva... Varit och käkat lunch med Jens ida... För fredde får ju bara jobba och jobba....eftersom att den andra Fredrik har klantat sig... gjort illa sitt finger...AJ! De är ju typ nå spikar genom fingret:-S Lite läskigt. Nåja.... krya på dig!


Nu ska ja slå på lite finsk dansbandsmusik:-D


Av Hannah - 12 april 2008 09:52

SOM EN STOCK!!!


Vaknade av att ja hörde små små andningar bakom ryggen på mig:-O Ligger stilla och funderar ett tag....tar mod till mig att vända mig om.. och där står hon:-) Lilla Tindra. Hon skiner upp och säger: God morgon:-)

Sen var de bara för mig att börja tugga tuggummi och blåsa bubblor:-S


Men måste ha somnat efter ett tag för hon hade blitt less och gått och väckt mamma ist:-)



Av Hannah - 11 april 2008 22:41

Dag idag igen

Av Hannah - 8 april 2008 20:09

Skriva nått nu på ett tag känns de som:'-(

Av Hannah - 7 april 2008 09:01

Har precis vaknat...känner mig låg idag:-( VARFÖR?


Usch allt blev jobbigt idag.


Hej då.

Ovido - Quiz & Flashcards