Alla inlägg den 17 november 2008

Av Hannah - 17 november 2008 09:52

JAG SPYYYR!!!!!!


När vi var på krogen i helgen så stod ja nedanför en trapp...och plötsligt hör ja ett äckligt splatsch ljud brevi mig!!


Får nå skumt på brallan och i HÅRET!!!!!!! Tänkte att de var någon som spillt grogg eller nått!!


Men de var ju nå äckel svin som spydde!!!!!!!!! Jag har fått någons äckliga spya på mig!!!! Påå mina käder!!!


Nu mår ja ruggigt illa!


Av Hannah - 17 november 2008 08:47

Lite orolig sömn tycker ja...


åker hem ida... Utan telefon:-(

MEn lugn bara lugn...ska få ett nytt kort med samma nr..men det tar väl säkert en vecka eller nått...

Beställde en puk.kod igår som ja måste ha för att spärra kortet....och sen kan ja beställa ett nytt kort.


Telefon+krogen= Dåligt


Nu ska ja göra nått annat.

Ovido - Quiz & Flashcards