Direktlänk till inlägg 7 december 2008

Nu är det såhär

Av Hannah - 7 december 2008 19:54

Börjar tröttna på allt nu.


Efter de jag gjort så har jag och Krille valt att gå vidare...och FORTSÄTTA leva med varandra. För att vi ÄLSKAR VARANN!!!!! Och det innebär att JAG ÄLSKAR HONOM OCH HAN ÄLSKAR MIG!!! (eftersom att folk verkar missuppfatta detta).


Men grejen är den att ingen annan har med det att göra! Så om jag får höra en till som har ngt att säga om vårat förhållande eller något om oss över huvudtaget så kommer ja göra mitt yttersta för att fucka upp deras liv totalt.


Varken ja eller Krille lyssnar längre. Vi är båda bara så otroligt trötta på att folk vill förstöra. Och kom inte och säg att de inte är de "ni" är ute efter! För det märks lååånga vägar!!! Och båda vi vet att DU inte alls tycker om idén Hannah o Krille!

Men så tråkigt för dig då. För de är vi! Och de kommer de vara oxå.


Skaffa er ett eget liv!


För nästa som har ngt att säga kommer inte få det lätt!


Jag vet att ja inte är något direkt skräckinjagande monster...men vänta bara tills ja blir riktigt förbannad.


Och de är INTE långt ifrån att det rinner över! Och då spelar det ingen roll vem, vad, när eller hur.


Lämna oss ifred...nu räcker det.


Då vet ni de oxå:)


Annars har jag haft en mysig helg...


fredag var de ju julbord med jobbet:D KUUUUL! Och hannah var.....full:) Hehh....nåja...


Lördag var de lugn hemma kväll hos mamma...med Syster, Elise, mamma o Lars...

Efter de hem o sova:)


Idag har ja fått pyssla om karln som varit ruggigt BAKIS:D hehe...nåja...


Blir kanske Kalix imorrn....fiiiii då:S


 
 
Ingen bild

HannahMary

7 december 2008 21:09

jag vet inte vad du gjort men jag tycker ni ska vara tillsammans :) har ju alltid varit så. iaf för mig. vart är det du jobbar nu?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 27 maj 2011 10:53

Jepp.. de blir det idag.. Möter upp Madde  därnågonstans :) Roligt att åka o kolla stan lite ;)   Annars så händer det inte så mycket.. Frank har haft tredagarsfeber... eller jag antar att de är den han haft för idag efter att vi duschat så hade ...

Av Hannah - 12 maj 2011 20:43

Sitter i hultan.... njuter av lite semester ;P  Skönt att komma bort hemifrån lite.  Men lite sund att träningen faller åt sidan lite då.....fan.. ajja... sitter ju inte bara stilla här heller :) Promenerat varje dag förutom idag... låååånga walk...

Av Hannah - 7 mars 2011 14:47

Mysfarbrorn är ju över en månad nu    De går så himla fort!      Han växer så det knakar. Ammar inte mer.. eftersom efter dubbel mjölkstockning så sinade mjölken avsevärt..kämpade med pumpen..men han blev inte nöjd.. Började blanda i ersättning. ...

Av Hannah - 20 februari 2011 10:44

Jag och Frank tar oss en liten tripp till byn i veckan. Pappa jobbar ju så hemma is vi nog inte sitta hela veckan :P Han hinner inte mer än sluta så ringer dom efter honom. De är bra! Tänk om man hade sån tur ;)   Näe, duschen o fixa sig lite.....

Av Hannah - 16 februari 2011 11:47

Jaaaa... glömde ju två roliga detaljer från förlossningen!   Första....   Min svägerska Petra skulle ju hjälpa mig att vaxa benen innan förlossningen! Och på morgonen när värkarna satt igång skrev jag ett meddelande till henne, där det stod a...

Ovido - Quiz & Flashcards