Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Hannah - 15 mars 2008 11:17

En sånhär ska vi ha:-)

Lånade bilden av någon...hoppas det inte gör nått:-0

Men att man kan vara sööööööööt!!

Av Hannah - 15 mars 2008 10:48

Som vanligt...inte kan man sova nu heller.


Har stigit up typ 6-6.30 varje morgon. Har inte kunnat sova och samtidigt tänkt att: Men om dom ringer från  jobbet så är jag klar att fara. Men...då ringer dom ju inte på hela veckan:-(


Imorse var jag ap trött. Hade kunnat sova i 100år. Men då vaknar KRILLE och börjar prata med mig...och frågar om jag är.....TRÖTT??

Om någon sover.....så är väl svaret ganska klart?! Eller har jag missat nått? Så då kunde ju inte jag somna om igen.


Så då har ja legat här och väntat på att någon av mina vänner ska vakna..så man kan hälsa på nån eller nå..men dom verkar ska sova i hundra år...eller göra nått helt annat...med sina familjer....wäääähhh ja vill också ha en FAMILJ!!! Egen allså...


Bye suckers...

Ovido - Quiz & Flashcards