Alla inlägg den 19 augusti 2008

<3

Av Hannah - 19 augusti 2008 22:55

Vi lever alla under samma himmel, men vi har inte alla samma horisont<3<3<3


Av Hannah - 19 augusti 2008 09:26

Började jobba...Skönt..men tråkigt...snart är de ju över igen!


Slutade kl 18.00

For hem t K och hämta grejer...

For hem...

For t K igen för att hämta glödlampor...

For sedan hem för att sova hemma...:-( (Man blir fort van vid sällskap)...

Känner mig lite små sur....

Går och duschar....Då ringer de i min lur....


Svarar!


- Hallå?


- Hej!! Va gör du??


- Inget....(varför säger man inget när man göra nått!! Och speciellt när man duschar??!!!!)


- Eehmmm jaha...men va ska du göra??


- Vet inte....vä'nta på att dexter börjar.


- Jahaa....men vad skulle du säga om att komma hit till mig och sova här i mina nytvättade sängkläder:-)?


- Haha....Ska bara duscha klart så kommer ja:-)


- DUSCHAR DU??


- Eehmmm nä var precis på väg:-S


Hahahaaaa!! Varför ljuger man??!!


Kommer hem t K....Och så går vi och bäddar sängen...

Och säger: - Ja det är härligt med nytvättade sängkläder!!


Jag: - Eh jo:-)

K: - Jag ville ju dela den upplevelsen med dig:-)


Han är goo.

Ovido - Quiz & Flashcards