Alla inlägg den 21 augusti 2008

Jo

Av Hannah - 21 augusti 2008 21:56

Hade ju tänkt ge henne ris men pratade med veterinären och dom sa att jag inte fick ge henne nått alls.... Så gissa om hon varit GALEN idag när hon inte fått mat!! Stackarn....:-( Alma och Mat....de är ju typ....dom hör bara ihop lixom!!


Nu måste ja åka och hämta min mobil laddare:-( Kände inte alls för att bege mig ut.... SUCK!!


Jag blir GALEN:-)

Av Hannah - 21 augusti 2008 12:29

Ja de är va min morgon har bestått av!!


Vaknar av att morsan ringer och säger att ja måste fylla hinkar och flaskor med vatten...för dom ska stänga av vattnet i byn...


Vandrar sömnigt in på toa...och känner lukten av avföring!!

Går en runda i läggan och ser två högar med SKIT!!!


JÄVLA ALMAAAA!!! Hon har nått fel i magen...hon har varit lös och inte kunnat hålla igen på typ en vecka nu... FJÄRDE gången hon skiter inne!! Och hon han inte gjort de sen hon var valp. Och hon är ju snart fyra år! Riktigt snart:-) 7 september för att vara exakt.


Känns som att min lediga dag snart är över:-( Så de blir jobb hela helgen... nåja...


Fick en lapp igår.... herregud...liiite paff ja blev..:-)


Nu ska ja ut med bajskorven!


Hej dåååååå!

Ovido - Quiz & Flashcards