Alla inlägg den 7 september 2008

Av Hannah - 7 september 2008 10:23

Idag blir det kalas hemma:-) Alma fyller ju 4år idag... Herrejisses va fort det går:-o Det var ju nyss hon var en liten plutt!! Hahh....men nu är hon allt annat än en liten plutt!! Hohh.


Var till stugan i fredags....jävligt skönt...vi bastade och chillade framför brasan.

Lördag blev det IKEA:-D

Köpte: Gardinstänger, gardiner, lampor, duschdrapperi, hylla...hmm...

Gjorde så jäkla fint i v-rummet alltså!! Fönstret fär är ju brett..... men de är ju så ljusa tapeter överallt så jag satte en jätte lång gardinstång (som var mycket bredare än fönstret). Så nu ser fönstret ännu bredare ut... det är som en mörk fondvägg med ett fönster och jätte fina gardiner...dom ser super lyxiga ut!! Och två jätte fina lampor i fönstret med stora skärmar som är bruna.... ja det blev kanon fint!!

Och köket blev också jätte fint... med nya köksmöbler och det!


Igår var vi till David och Therese. Guuh va fint dom hade:-) Riktigt mysigt.

Och jag kan ju tala om att det var en viss Kristoffer som blev väldigt Full:-o

haha.....


När vi gick hem sa han: "Du är väl inte sur på mig??!:-( Snälla var inte det!! Förlåt om jag blivit så full....men det är ingen fara med mig...jag är inte sur på dig eller så...jag är bara....jobbigt full...men inte på  dig!! Jag är jobbig på mig själv...HICK"!


Haha...lite fjortis full han var! Sen när han skulle komma och lägga sig i sängen så gick han först in i skrubben i sovrummet!!

Dunk....oj fel rum....:-o


Jobbar idag......vill hem nu:-)


Hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards