Alla inlägg den 23 september 2008

Av Hannah - 23 september 2008 19:11

Och skriva kan jag ju tydligen inte heller:-D

Av Hannah - 23 september 2008 19:07

Haha jo jag vet:-D haha...nä men jag svarar ju på min egna för de är ju alltid så svåra koder som man måste fylla i före man kan skicka en kommentar eller svar...och jag klarar inte av dom....koderna alltå:-( Haha!!

Och tack;-) Pussar till dig<3<3<3

Av Hannah - 23 september 2008 14:01

Svar till hanna:-) Jag ska flytta in hos Krille:-)

_____________________________________________________________________

Vi har fått en underbar omstart...och vad en del kanske tycker om de ger ja fullständigt F*N i:-)


Jag är glad nu....och jag mår bra.

Jag har hittat kärleken.


Vilket "deep shit" dehär blev då:-P


Ut och hitta kärleken allesammans!! (känner mig som rena rama dileva).



Ovido - Quiz & Flashcards