Alla inlägg under juni 2009

Av Hannah - 25 juni 2009 11:34

ja...hur blir de nu då....de får vi se...måste prata med S idag och kolla läget..om vi ska åka eller inte...måste ju bestämma..isf åker vi ju nästa fredag jueh;) Men nått måste vi göra...någonstans måste vi åka.


Men precis exakt nu så sitter jag oxh funderar på gaddningen.... måste fixa de nu...de går inte att se ut såhär längre..måste bygga ihop allt. Känner mig som en sunkig gammal gubbe med en här och en där....NÄJ, nu ska de fixas;)

Måste ringa M isf kanske?

Jobbar ju hela jävla tiden så jag vette fan hur jag ska kunna ha tid att åka upp... Nåja...de får lösa sig helt enkelt!


Nu ska ja hoppa in i duschen sen blir de tvättstugan och hämta sista tvätten....SEN, Kalix....WOOOW..igen! SUUUUUUUCK!! I F*cking HATE kalix... nåja.....en liten del där är bra....och de är mitt jobb;)

Men sen kan resten jämnas med marken.


Hej då!

Av Hannah - 24 juni 2009 07:39

Jepp...de är jag...men jag har inte tiiid.


Hei hei

Av Hannah - 20 juni 2009 23:43

Fråga mig inte....har ingen aning om vad de betyder...skulle skriva nått...men efter att jag skrivit rubriken råkas jag godkänna skiten..och när jag ska tillbaka för att skriva så kommer jag inte ihåg vad de var jag ville....


Jag tror nog att jag är tröttare än vad jag vill erkänna.

Av Hannah - 20 juni 2009 23:43

Av Hannah - 20 juni 2009 23:18

Vet inte....är inte säker...eller?? Jo kanske?? haha...måste kolla upp dehär lite!! haha!


Midsommar blev en trevlig tillställning... Middag i Siknäs...och...ptjaa...inte så mycket mer egentligen... Blev dock sent...for ju och hämtade fyllot F på natten. Men men....de gick ju bra de oxå:)


Jobbat dygnet idag...hmm.

Och hur trött har jag varit på en skala??

Den räcker inte till om man säger så.

Men de är ju mitt egna fel.


Dålig på att blogga nu igen....men....jag har inte TIIIIIID:)


Nu får ni inte veta mer om min tillvaro...inte ikväll iaf;)


Sov gott... De ska ja göra!!





Av Hannah - 19 juni 2009 09:12

jepp....TRÅKIGT! Vad ska man hitta på??

Vad ska ni göra??:)


Nu ska jag gå och smörja in mig....kasta på fejset, klä på mig...sen...blir de väl jobba...eller åka till syster en sväng innan jag börjar....:P


Tjao babes!

Av Hannah - 15 juni 2009 09:32

Nu har ju då lillprossan tagit studenten:)

kul var de å se på galenskapet;)


Träffade även Hilda....haha! Ja, behöver jag säga att hon var mer vild än tam??

Tänk om alla vore som henne! Då skulle de vara en rolig värld:D


Har varit lite strul, men inte nått som inte går att leva med... en kul helg annars.


Skulle egentligen jobbat idag...men K ville byta tur med mig...så jag jobbar imorrn ist...dygnet...

Nu

Av Hannah - 13 juni 2009 20:26

Nu nu nu jävlaaaar!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards