Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Hannah - 5 augusti 2009 22:11

Nästa sommar ska jag vara ledig. Iaf nån vecka. För nu är jag suur och LESS på att jobba varje sommar..

Och JA, jag vet att de är så....manmåstejobbahelasommarennärmaninteharfastjo
bb.

MEN nu har jag fått NOG.


Känner mig hopplöst sur idag....finner ingen mening med nått. Haha eller jo...nått kanske:) Men jag är iaf sur.

Av Hannah - 5 augusti 2009 17:42

jag tror att någon satt sig i knipa:o




Wtf

Av Hannah - 5 augusti 2009 17:36

Hunden har ätit....nått...de stinker iaf och låter som att hon har ett gäng raketer i röven...någon som kan tänka sig att hämta mig...så jag kommer bort från damen med raketer i röven.. Huj.


Nu ska jag gå på blocket och köpa mig en båt! För de vill ja ha... om de så ska vara en jävla gummi båt. Men en båt ska jag ha.

SOL

Av Hannah - 5 augusti 2009 17:19

Yepp... soligt idag...bra.

Men de är väl dock de enda.

Ovido - Quiz & Flashcards