Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Hannah - 6 augusti 2009 19:25

Fan...du får inte fråga sånt mamma!! :D

Jag är ju inte någon bullmamma... så ingen tårta...ja...ifall jag sticker på ica och köper en....eller några kakor eller nått:)


men, I will call you tomorrow:P




Av Hannah - 6 augusti 2009 16:57

Var på g hem från jobbet.... Kör om en bil...ser att den är full i grabbar/karlar...typ 25-30 ich...


Kommer till ett vägarbete... Får stå och vänta en stund...då kommer de en vägarbetare och vrider och vänder på huvudet och kollar in i bilen...inte nu kloss i rutan men iaf... Sen börjar han leeee som bara den. Vinkar som en vilde... kör precis iväg..ger han ett litet tut för de vänliga leéndet och vinkningen...kollar bak och ser att han står och vinkar ännu mer!! Haha....


Sen....


Kommer bort från vägarbetet....


Blir omkörd av bilen med Boysen.....haha....då håller dom upp en skylt med ett mobil,nr på:D Haha....alla pekar som galningar på den! Haha...


De var inte helt fel att få skratta lite när man hade tråkigt på väg hem från jobbet:P


Nu ska jag ta ut mitt monster som har fått ut raketerna från röven;)


Imorrn är de BTW min dag:P Hihi

Ovido - Quiz & Flashcards