Alla inlägg under maj 2010

Av Hannah - 8 maj 2010 14:02

Jag mår illa! Trillade över några bilder nyss..

Och jag fattar inte hur man kan sätta in bilder på könsorgan på de viset??!!! De är fan inte normalt!


OM DE SKULLE VARIT EN PORRSIDA, FINE!!


Men DÄÄÄR??!!

De är fan sjukt! Jag började seriöst må illa   !!


Sen detta när folk lägger ut bilder på andra utan att ens kolla om de är okej   ??! (okej om man är nära vänner eller nått sånt...)



Näe...var är R E S P E K T E N ? Alla kanske inte vill att bilder på denne ligger ute i cyber space.


Nu fick ni er lite på pälsen ;) Hihhi! Näe men kände bara att jag var tvungen att få ur mig lite :P


Ikv blir de grillning.. nomnom!


Ha en galen kväll allesammans!

Av Hannah - 4 maj 2010 19:54

Jag undrar.....jag vill säga.....jag undrar igen....jag vill säga ännu mer......undrar lite till.......vill säga igen!!!


Gaah! Men jag håller truten. Bäst så!


Har haft en fin dag :)



vad händer till helgen...de är den eviga fråg.


Såhär när de är vår o så, så vill man ju hitta på skojiga saker hela tiden!! Dricka öl nästan varje helg! Även fast man helgen innan låg och mådde dåligt och sa att man ALDRIG MER SKULLE FÖRA NÅGOT ALKOHOLHALTIGT TILL TRUTEN!

Men de är snabbt förträngt...av nån konstig anledning...


Nåja... har ni förslag på nått skojigt hitte på, så säg!


Av Hannah - 3 maj 2010 12:07

Men jag hittar inget ätbart i kökets matdelar...

Blev inte att handla igår eftersom att ingen kommer vara hemma... nåja... då får jag gå hungrig ist :)


Har inget vettigt att skriva!


Mer än att middagen igår blev hysteriskt rolig :))

Skrattade så tårarna sprutade!


Sen blev de film o mys med min Leonard i soffan.. Såg nya wallander och Gökboet.


Nu ska jag packa!!


Skriver kanske nån rad när jag är lite högre upp i sverige!

Ute

Av Hannah - 2 maj 2010 15:22

Varit ute på gården idag och krattat upp en massa kakka högar :(( URK!


Blir restaurang middag med klanen på ett tag :)


Valborgsfirandet var jätte trevligt... grill middag hos H&J med M&M... några öl blev de ju oxå :P

Sen var de en viss herre som blev lite rund under fötterna så de bar hem rätt tidigt.. men otroligt nog var de inte min Leonard som stod för det denna gång ;)


Tror de blir gve imorrn... om de nu löst sig med jycken å såna krejjer.


Igår var vi till byn och firade Felicia som blev 17 :)

Känns konstig...hon blir fan 18 nästa år... de var ju nyss hon var jätte liten:) Då jag började hänga gäng med hennes bror :P

Men men...tiden går.... så är de ju bara!


Nu ska jag se om jag inte ska byta om lite..sen bär de av mot stan!


Ha en trevlig kväll allihop!

Sur

Av Hannah - 1 maj 2010 18:22

Ja.... här hemma går de en surgubbe fram och tillbaka.


Tänk va lätt de är att beskylla mig för allt möjligt som försvinner >:-/


Ovido - Quiz & Flashcards