Alla inlägg under juni 2010

Av Hannah - 3 juni 2010 12:25

Igår var svärmor o svägerskan hit... och då äntligen fick jag kapat mitt hår!! SÅ OTROLIGT SKÖÖNT!! Har kännt mig så elak mot mitt hår.... misshandlar det som aldrig förr!!

Men från och med nu så är det klippning varannan månad! Eftersom att jag nu ska ha långt så är de bara hålla efter...de är INTE snyggt med slitet långt hår..


På en liten stund och strax kommer nog K hem. Får se hur det blir till helgen... om han åker eller inte..

Om han hade åkt så hade jag ev planer på att ha nån tjej skiva....men jag vet inte riktigt hur det blir..som sagt, det var tänkt så OM han ÅKER.. Annars blir det lugn helg igen tror jag...eftersom att kommande veckan inehåller lite speciella aktiviteter.


Jojusst!! Igår var Sabina hit också! Och när hon skulle åka hem hade hon låst in bilnycklarna i bilen! *KLANT* ;)


Så då kom biluppbrytarhannah fram!! Hämtade nån ståltråd och fick in den på insidan...men tråden var för mjuk... då kommer våran underbara granne TB ut och frågar vad vi lyckats med.. :))


Så det slutade med att de blev världens bästa team work för mig och TB.. Jag fiskade och han bröt upp dörren så mycket han kunde så man lättare skulle komma in med tråden.

Och tillslut lyckades jag få fast tråden på låset! Orkade inte riktigt dra så TB tog i...och då small låset upp! WIOOOH!!!


Så nu vet jag vad jag ska hålla på med hädan efter ;)


De händer alltid spännande saker ute i Bälinge!! :)


Haj!

Ovido - Quiz & Flashcards