Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Hannah - 5 augusti 2010 11:40

Jaha.

Har egentligen inget att skriva här. Men försöker väl kladda ner nån rad iaf.

Bokade tid idag för ultrat :) 1/9 ska vi o titta till vårat älskade lilla barn :P

Längtar som tusan!


Luleåkalaset i helgen.. vet dock inte om det är så lockande.. Tycker att de är åt helskotta för dyrt!! Men men...vi får väl se.


Fyller år på lördg...krille tjatar om va jag önskar mig...och jag har ingen aning... börjar nog bli för gammal ;) Behöver som inget spec...


Graviditeten går i övrigt väldigt bra. SÄLLAN illamående nått mer. Och tröttheten är minimal....

så jag mår bra.

Meeeen...har börjat få mycke huvudvärk...så ja vet inte om de är värt kolla upp kanske..så de inte är nått med blodtrycket eller nått.


Kollade precis ut genom fönstret och upptäckte en del gula löv på björken här utanför...... :( Är det redan höst? Usch....vill inte.


Nu ska jag gå och fortsätta med tvätten... Ha de najs, bajs.

Ovido - Quiz & Flashcards