Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Hannah - 7 augusti 2010 10:40

Jahaa....då är man 24 då! Börjar låta gammalt :S Krille är helt förskräckt när han tänker på att ja är 24 :) Han säger att jag blivit så "vuxen" helt plötsligt...nyss var vi ju båda små tokförälskade snorungar :P Haha....men nu...snart 8 år senare.... Bor tillsammans i ett hus som vi älskar, har världens finaste hund, kärlek till varann..och bäst av allt......vi ska ha en bäbis :) De är härligt när man tänker tillbaka!


Krille var o köpte mig en present igår..och när han kom hem så var han ivrig som en 6 åring!

-Kan du inte öppna ditt paket nu??!!! (standard för oss..vi kan aldrig vänta ;)


Öppnar paketet..och börjar BÖÖÖÖLAAAA!!!! Krille skrattar.....


Jag fick en systemkamera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han är galen!! Kunde först inte ens ta emot den!! Men då blev han lite tvär o sa att han ville ju köpa den till mig!

Jag har nog världens generösaste/snällaste/bästaste karl :) Han är så fin!!   


Så nu försöker jag klura ut hur man använder den ;)

fanns ju ingen instr.bok på svenska.... brukar kanske inte finnas de?? Men jag tycker de blev lite knepigt utan :) Nåja....de löser sig ;)


Här får ni en bild på den :)

Sony a330


  


Den är sååå fin!! Och vi kommer ju verkligen behöva den :)))

Ovido - Quiz & Flashcards