Alla inlägg den 12 september 2010

Av Hannah - 12 september 2010 13:15

Mjölk i pattarna. Eller ska man kalla de mjölk?? Alla ni ogravida kan ju skippa läsa dehär om de är äckligt.

Men vi satt i bastun igår kv. Och K har frågat flera gånger om jag inte fått mjölk ännu?!

Näe...svarade jag.. och klämde till lite! OH MY GOOOOD!! De kom en droppe mjölk, sen var resten bara genomskinligt!! Nu börjar jag sakta ta form.. till en matstation!

Kanske konkurerar ut mjölkbonden som har sin norrmejerier här brevid.

Eller rent av kanske jag ska gå och beta med mina vänner nere på ängen på baksidan?

I vilket fall så håller förändringar på att ske. Vare sig jag är beredd eller inte.

Men va trodde jag egentligen??!! Klart att de kommer mjölk??!! De är ju det dom är till för. Känns som att jag någnstans trott att man tankar pattarna med nån liter vanlig mjölk..när barnet kommer. Dumt. Jag vet ju bättre.


  



Ovido - Quiz & Flashcards