Alla inlägg den 20 september 2010

Av Hannah - 20 september 2010 14:39

?? Ja de tycker då jag iaf. Ja, men givetvis. Det handlar ju bara om ens framtid och ett helt land. Inte om en enda person. Som aldrig har några problem. Som aldrig gjort rätt för sig. Som aldrig fått ta några konsekvenser. Som kan detta med att vända kappan efter vinden.

Klart de är lätt att yttra sig då.


Men jag tycker iaf att de är ledsamt.


Men nu skiter vi i det. Ett val har gjorts och såhär kommer det vara i 4 år. Och säkert slutar det inte där.


Åker iaf t Gve idag. Ska bli skoj att träffa allihop! Alma kommer ju med. Och det känner jag mig inte manad till. Men vad gör man.

Hade verkligen behövt semester från henne....sen jag blev gravid så har hon en tendens att sitta kloss i röven på mig! Dag ut och dag in.. Inte så värst muntert alltid ;) Nåja..


JO OCH VET NI!!!


JAG är GRAVID! Och med KRISTOFFER LARSSON DESS UTOM!! Hähhäää...;)


Nu har jag damp. Känner det klart och tydligt.



Ovido - Quiz & Flashcards