Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Hannah - 13 oktober 2007 18:56

Hmmmm vad händer ikväll då?? Inte mycket. Igår var vi och käkade hos L och M....Och det VAR GOTT:-D Sen efter det gick jag och M ut med hundarna.....Och sen hem t dom igen och dricka nån grogg..trevligt hade vi! Men inte då ja stod ett fitthår ifrån en spindeljävel!! :-O Jag kunde nog dött om inte M Varit så lugn och sagt att: Gå åt ----> hållet!! Hohh...fan vad VIDRIGT!!! Idag har de inte hänt så mycket. Rätt lugnt. Ska fara på shell och köpa chips tänkte ja:-S GOTT!! Och på måndag ska jag och M t lule. Hälsa på M och ja ska sätta fast löshåret på na.... Kanske gå på stan en sväng...Måste iaf i på House of pain så Fedja får fota min tattoo! M är ju änka typ hela veckan så jag LÄR JU HÄNGA:-D Nu måste ja kiila, för K tjatar sart ihjäl mig!!! >:-/ SUCK!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards