Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Hannah - 29 oktober 2007 17:59

Ja...så är det. Var t veterinären idag. Och min älskade stora svarta T sover ännu:-) Han fick narkos sprutan typ kl 09.30 Så Krille och veterinären Stefan fick lyfta upp honom på britsen...Sen in med han i bilen efter att allt var klart. Tänkte ju att han skulle få sova i bilen tills han vakna. Men kom på att det känns nog bättre för han att vakna inne hemma med oss som trygghet. Men HELVETE hur tung han är!!! Haha...han väger då minst 60kg!!! LÄTT...Jag lovar att jag tog i allt jag hade...men det var på F håret att jag orkade bära honom!! Hohh!! Och då bar vi ju ändå in han hängandes i en filt!!! Nä....en chihuahua nästa gång kanske:-D haha.... Hoppas att han inte är arg på oss:'-S

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards