Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Hannah - 26 oktober 2007 15:36

Haha denna lill marie dök upp ett antal gånger och likaså Micke och Nelly!! Haha...dehär var rätt kul:-P 



1. Jag heter: Emma

2. Jag gillar: Henke R

3. Jag hatar: Lill Marie

4. Jag är kåt i: Micke och nelly:-D

5. Jag är verkligen superkär i: Sabina

6. Snyggast i världen: Anton

7. Fulast i världen: Micke Forsberg

8. Äckligast i världen: Johan

9. Muppigast i världen: Lill Marie

10. Tråkigast i världen: Marion

11. Jag ska satsa på: Micke och nelly

12. Bästis: Robert A

13. Jag vill ha sex med: Sunk

14. Hatar jag mest: ALECHANDRO

15. Jag har en hemlighet med: Erik L

16. Jag skäms över: Lill Marie

Av Hannah - 26 oktober 2007 10:34

Herregud vad ska jag göra med min Stora Svarta T?? Alla symtom lutar ju mot att han har en förstorad prostata...:-/ Har inte sovit en blund i natt. Först ut med han kl 01.00 sen 04.00 sen 06.00 och slutligen kl 08.40 Och han knystar och knystar....ibland kommer det en stor blöt fis, så det bara fräser från rumpan på han...och han kan även knorra lite...och nu när han skulle lägga sig ner så pep han lite. Så det verkar inte som att han kommer få bli pappa någonsin:'-(  Hade ju som hoppats på det iaf. Men men..har nu hela morgonen försökt få tag i nån veterinär för att få nått råd och kanske även höra lite priser....för det lär ju inte vara billigt...:-O Hohh....Min Stora Svarta T hur ska detta gå??? :'-(

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards