Alla inlägg den 18 november 2007

Av Hannah - 18 november 2007 13:14

Jaha:S Då var gårdagen avverkad oxå... Den gick bra. Men som alla andra fester så blev det drama. Det är inget ovanligt nu för tiden.

Tråkigt bara att vissa tydligen glömde bort vems fest det egentligen var...?!? Varför vi egentligen var där.

 Och sen de där då?!! Det var fan skumt:O Så skulle iaf inte jag gjort...mycket har jag gjort som jag inte är stolt över.

Men man kan ju kanske tassa...Ähh ja vet inte.


Nåja...själv blev det gode jyrat:) Och lite snöbollskrig på vägen hem:) Ett och annat garv... och till Teresia har jag en sak att säga, "det är kul när Tobbe säger sådär" HAHA:D Lagade lite parisare när ja kom hem...men fick ingen att äta med så jag fick ha mys stund på golvet med hundarna och varsin parisare i nävarna:) Sen vinglade ja fram t sängen där jag somnade:) vakna typ 10...Tänkte ju att ja sku sova hela länge. Men tydligen är de andra planer.


Nu ska ja på en promenad. Så hej på er M.F:s

Ahh de är fan elefant steg om man säger så!


Ovido - Quiz & Flashcards