Alla inlägg den 27 november 2007

Av Hannah - 27 november 2007 19:53

Inte min älskade Tyson!!!! Snälla ta honom inte ifrån oss nu...inte ännu:'-( Jag fixar inte de...

Och allt är ju den där idiotens fel som vanvårdat honom!!!!!!! JAG HATAR DIG! Se vad du gjort!!!


Min älskade Stora Svarta T!!!!! Man ska inte jämföra hundar och barn...men eftersom att ja inte har några riktiga ungar så är det faktiskt så att mina hundarn är mina barn!


Så tänk er att mista sitt "barn". Jag orkar inte de. Fan.....om han skulle haft cancer eller nått....eller nått värre. Men en jävla led jävel:-S FAAAAN. För de märks ju inte på han annars.


Och Alma då??? Förstå hur ledsen hon kommer bli..


Jag hoppas att inte veterinärerna har rätt.


JAG ÄR SÅ JÄVLA LEDSEN!!!!!


Tyson, min lilla prins...matte älskar dig!!!

Ovido - Quiz & Flashcards