Alla inlägg under mars 2008

Av Hannah - 15 mars 2008 10:48

Som vanligt...inte kan man sova nu heller.


Har stigit up typ 6-6.30 varje morgon. Har inte kunnat sova och samtidigt tänkt att: Men om dom ringer från  jobbet så är jag klar att fara. Men...då ringer dom ju inte på hela veckan:-(


Imorse var jag ap trött. Hade kunnat sova i 100år. Men då vaknar KRILLE och börjar prata med mig...och frågar om jag är.....TRÖTT??

Om någon sover.....så är väl svaret ganska klart?! Eller har jag missat nått? Så då kunde ju inte jag somna om igen.


Så då har ja legat här och väntat på att någon av mina vänner ska vakna..så man kan hälsa på nån eller nå..men dom verkar ska sova i hundra år...eller göra nått helt annat...med sina familjer....wäääähhh ja vill också ha en FAMILJ!!! Egen allså...


Bye suckers...

Av Hannah - 13 mars 2008 10:00

Bäst att min lyder........:-)

Av Hannah - 12 mars 2008 09:55

Jag far....om DU kommer med.


Kram

OOh

Av Hannah - 11 mars 2008 08:13

Nu ska man t frissan igen....får v'l se om ja kommer hem mörkhårig eller va som händer....LESS LESS LESS!!


Plus att det är nå fel på mig....


*Ett tryck över bröstet...( inte ett sånt tryck som det sticker när man andas)...ett tryck som är obehagligt och sen gör det ont i hjärtat.

*Efter det....hjärtat börjar banka fort som tusan

*Man känner för att flåsa

*Och så kommer värsta kallsvettet!! Blir helt kladdig....alltså kallsvettig...


Vad är det?

Av Hannah - 10 mars 2008 07:53

Jaha då var man där igen....man känner sig dum fast man inte gjort nått fel. Fan.

Av Hannah - 9 mars 2008 18:45

har du kysst nr 7? NOPE

brukar du vara med nr 19? Jo

gillar du nr 25? Jo

är nr 3 din bästis? Haha ABSOLUT INTE!!

är nr 18 en sötnos? Jodå;-)

är nr 6 en person du hatar? Nej guud

älskar du nr 16? Mohahahaaaa!! NEEEEEJ...

är nr 22 bäst?

var du med nr 23 idag? Nej...100 år sen ja var me hon!

går nr 5 i samma klass som dig? nej...

har nr 30 en likadan mobil som dig? Nee de tror ja inte...

är sista numret sämst? Haha vet inte vem d e...så de är väl sämst:-D

är nr 38 äcklig? Haha ibland:-D haha!!

skulle du vilja hångla med nr 56? varför inte? men de skulle bli rätt fult.. haha

är nr 62 en tönt? jo, lite faktiskt.. :S

Av Hannah - 2 mars 2008 10:56

:'-( Tänker på er!!!

Ovido - Quiz & Flashcards