Alla inlägg under september 2008

Av Hannah - 21 september 2008 15:45

Har funderat en del idag.


Och NÄ de är inte OKEJ.


Så ja har bara en sak att säga...

Av Hannah - 19 september 2008 20:46

Har ju glömt!!!


Måste bara säga....Metallicas nya skiva, Death Magnetic!!!!


HAR NI HÖRT DEN?????!!!!!!


JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR! SÅ bra är den!!


Loooooove it!


Äntligen lite gammal hederlig METALLICA:-P


"The day that never comes" de dånar från våra högtalare!!


Till Krille-----> Hannah lira hårt på guran idag:-D mohahahahaaaaaah!!!!

(oj oj....de där lät ju inte LITE konstigt!!!!!) Mohahahahaaaaaa!!

Menade precis de ja skrev!!! Alltså inte......ÄSCH ta de hur f*n ni vill:-D


Tjao!

Av Hannah - 19 september 2008 18:36

Alltså...jag blir SÅ avis på alla "bloggiga" människor:-/

Man läser deras blogg och så låter dom sådär härligt bloggiga alltid...har dom aldrig såna här....bad bloggdagar??!!

De har jag!! JÄMT!!..blir alltid bara en massa svammel och strunt. Och oftast helt osammanhängande...och de är inte någon blogg känsla över skrivandet heller....huhh.


Hur blir man en härligt "bloggig" människa?


Eehumm...borde kanske varit mer aktiv på svenskalektionerna:-D hehh...Då kanske man satt dedär med skrivandet iaf:-P


Utöver denna vansinniga avund till alla "bloggiga" människor därute...


Sååå......ingen utgång för mig ikväll....jobbar:-)

Imorrn kanske det blir ett gals eller nått...

Plus att jag älskar dehär me mig och karln....vi har börjat MESSA!!!!:-D

Helt fantastiskt! Alltså det är inte bara 1 litet mess...typ Ok!

Utan de är värsta intern skämten, såhär riktigt sms prat! Vi skriver typ säkert 5 mess var!! Och oftast är det han som skriver de sista!!!!!!!!

WHAT lixom:-D Men ack så roligt.

Vi har lixom uppgraderat oss en aning....börjat spela i en ny division..en högre division, en bättre division. Mäkta bra alltså.


Nu åter till jobbet!


Vippentjile;-)

Av Hannah - 14 september 2008 17:44

Gott gott gott!!!!!!!! :-P

Av Hannah - 12 september 2008 11:38

I gårdagens inlägg:-) Nåja. Skit samma:-)


Igår kväll var ja o hälsade på syrran och Tindrus;-)


Sen bar det iväg att åka lite fyrhjuling:-D Ruggigt kul!!


 For mot skjutbanan i Töre...var påväg tillbaka när krille körde ganska så fort i en kurva och svängde lite för lite...haha!


 Jag ser att det aldrig kommer gå!!

Men är för nyfiken så ja tänker att ja ska minsann inte blunda:-D

Så ser ja bara en massa gräs och hö som far i visiret på hjälmen:-D hahahahaaa!!! Lättar från sadeln och hamnar på skärmen!! LITE ONT I RÖVEN JA FICK!!!!!

Krille undrar om det gick bra??

Kunde knappt svara för ja bara skrattade!!

Så han tror att jag gråter!!

Men tillslut ser han ju att ja inte är skadad på någe sätt! Så då kan ju inte han heller hålla sig!

Fan vad fult det var!!!


For t reven..och påväg tillbaka fastnar krille med foten innanför skärmen! Så när han sliter upp foten så flyger skon iväg...upp på E10:an!! Haha!! Så kommer de typ tre bilar som kör över skon!! Haha!

Men då fick det räcka:-D Bestämde oss för att fara hem innan nått annat händer!


Men kul var det!!:-D

Av Hannah - 11 september 2008 12:08

Hon rinde mig efter att ha läst mitt förra inlägg... Hon undrade lite om ja verkligen stiger upp varje morgon kl 7 för att tvätta och städa:-)


Svaret är NEJ och JA:-) Under mina lediga dagar så har ja faktiskt i stort sett stigit upp 7 för att hinna med diverse saker som skall göras:-)


Första lediga dagen stiger ja alltid upp 7, för då är jag fortfarande på jobbet:-/ Och sen vägrar jag gå och sova igen. För annars är den dagen borta...

:-)

Av Hannah - 10 september 2008 10:23

Du är inte nyfiken:-) Du bryr dig.. det finns en viss skillnad där kära mamma:-*


Vi har hängt upp hyllan i köket...den vita om du kommer ihåg... och så har ja köpt någon ny duk och sånt.


Annars har min lediga dag börjat som dom flesta andra.

Stigit upp kl 7 för att börja tvätta och städa:-o


Men samtidigt är det skönt att stiga upp tidigt. Annars har man ju bara sovit bort hela dagen! Det går nog fort dom här lediga dagarna!


På någon timme bär det av till vet. :-(

Av Hannah - 9 september 2008 20:23

Herrejisses va fint de blev!!!! WOOOW! Kom och se!!!!!!!!!


Annars så har jag gått av i morse.


Ska med lill tösen till veterinären imorrn:-/ Hon är som kass i ögat igen. Hon har varit pirat hela dagen idag... hon har bara blundat.

Så vi får hoppas att de inte är nått allvarligt:-o


Nåja....nu ska ja chilla:-D


Hej hopp gummi snopp...

Ovido - Quiz & Flashcards