Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Hannah - 4 januari 2008 21:59

Vad i helvete är det för fel på er??!!! Och pojkar är ni då fan i mig!! För ingen KARL skulle någonsin behandla en tjej på de viset!!

Min stackars gumma har åter igen blivit fet illa behandlad av ett meningslöst cp OFFER!!

Varför säga en massa saker om man inte menar det?!!

För att vara snäll eller??

 Men seriöst, är det SNÄLLT att ge någon falska förhoppningar och säga att allt känns så bra för att sedan en dag senare säga att allt bara är fel?? Sånt känner man på en gång!! 

Och inte nog med det...Sen kan dom idioterna inte ens ge en förklaring!!! HAHH! Snacka om patetiska piss pottor!

Ni borde fan skämmas!!

Hade det varit jag som blivit behandlad så av såååå MÅNGA så skulle ju jag varit manshatare för all tid och evighet! Jag skulle bita dom om dom kom närmare än en meter!! PITTEN I PANNAN PÅ DOM ASEN!! Så varenda jävla brud kan se vilka as dom är...och hur svinaktigt dom behandlat tjejer!! Dom förtjänar INGEN!

Det dom förtjänar är fan att leva ensam resten av sitt liv!! Och ÅNGRA att dom en gång i tiden hade chansen att få en tjej som hade mer i skallen än en fiskmås...en tjej som vet vad hon vill...en tjej som skulle göra allt för den hon tycker om....en tjej som hade kunnat finnas där för dom i vått och torrt...en tjej som skulle sitta där vid deras dödsbädd!!!!! Men!! Ni sumpade den tjejen för ett liv i ensamhet och meningslöshet! Dö då för fan ensamma och meningslösa era satans OFFER!!



Men kom ihåg vad ni hade kunnat ha! För ni ska fan få lida för det ni gjort henne!!


Älskar dig gumman min..och skulle jag kunnat....skulle jag varit två meter lång och vägt 150kg muskler.....så skulle jag SPÖAT SKITEN UR DOM ASEN! Du vet att du är fin, vacker, snäll, underbar och helt UNIK!! Dom förtjänar inte dig gumman min... vette fan om det finns en enda som förtjänar dig min älskade lilla gumma!!


RÖR OCH DU DÖR!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards