Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Hannah - 29 januari 2008 18:30

Haja... ledig idag:-) Varit t äckel Kalix med Tindra och Stina t herr Lallukka:-D Haha...vilken jäkla liv alltså!!


Han trodde jag var mor till Tindra först....sen trode han väl säkert att jag och Stina var ett "sånt" par:-D haha!!


Och så har jag prommat med mamma och odjuren.


Imorrn blir det jobb igen....Klockarängen. Men ett kort pass dock! 7-12.

Åker in med mamma så får väl Sabina hämta mig sen...eftersom att ja inte vågar ta min bil...om det börjar jäklas med mig igen...Alle sa att han kommer och räddar mig isf, men då påminde ja honom om att dom sku ju och köra skojter... Haha glömsk pojke de där:-)


Har suttit här och mediterat lite med en massa rökelser och shit...haha nä men typ.....man kan väl kalla det för det....de jag och Sabina håller på med:-D haha..


Då så..uppdatering nu igen!


Sen vill jag säga hej till hela tjocka släkten som är in och läser min blogg!!;-D

Så vi tar väl det på finska! Hei hei....kiva että olet ollu lukemassa minun bloggia:-) Haha om det nu stavas så:-)


Pusut ja Halit Hannukkalta;-)

Ovido - Quiz & Flashcards