Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Hannah - 8 januari 2008 13:30

Danni och Pekka fick en underbar välskapt liten Pojke:-)


Herregud...så underbart! Äntligen kom han:-) Jag som väntat så länge;-D haha...nä men seriöst..det är så fantastiskt.


Fick ett mms på de lilla underverket och herregud att det var likt Pekka:-) Oj oj så söt!!!!


Nu vill jag ha en ännu mer:-S Men hur ska det gå till?!?:-/ Måste komma på nått smart:-) Typ ta med Krille t Danni och dom sen så han får bli lite sugen!!


Utöver detta med lillen så blir jag galen!!! SLUTA RINGA!!

Och vad är det för jävla fjortisar som håller på! Min stubin är inte så lång nuförtiden så dom skall nog passa sig före dom får en smäll och får och pling plong taxi t sjukan! AAAGGGHHHRR!! VÄX UPP ERA OFFER!


Och jag vill inte!!!!!!!!!!!!!! Vad ska jag ta mig till:-S Jag börjar seriöst må illa:-O


SAVE MEEEEEE!!!

Ovido - Quiz & Flashcards