Alla inlägg under december 2008

Av Hannah - 18 december 2008 00:01

Humm...vad vill jag nu då??


Kan ju berätta att ja sovit på soffan natten till idag...eller...till igår lir det ju!

Efter som att jag (hannah som knappt andats förr när hon sov....så tyst iaf att krille fått panik ett x antal gånger och varit tvungen att kolla om ja verkligen lever)

SNARKAR:-( (om inte DE är osexigt, så SÄG)!!

Så jäklarns mycket tydligen så Krille inte kan sova!

Blev ärligt talat ganska putt över hans kanske lite okänsliga kommentarer om min snarkning... Som jag ju faktiskt inte kan göra något åt!

Prövade näspray..men höll som vanligt på att kvävas av den...eftersom att den har en tendens att rinna ner i munnen på mig och inte stanna kvar i näsan där den ska vara!

De är ju för tusan inte munnen ja är täppt i..det är någonstans mitt emellan..så de hjälpte ju inte med äckel sprayen heller...

Så jag tog mitt täcke och kudden under armen och knatade till soffan...där jag plågade Alma hela natten ist.

Och på morgonen ska vi inte ens tala om hur ont i "näshalsen" jag hade!

Undra va de kan vara??!!

Började ju snarka en gång efter att jag varit förkyld...sen var det som att något växt där inne.

Måste nog ta tag i mig själv och skaka om mig lite så ja går till läkaren med mina diverse problem...:S

Måste nog snart skriva en lista så ja kommer ihåg allt:D

De blir nog att byta ut hela jag...hoppas ja får behålla  minneskortet iaf;)


Nåja...nu ska jag försöka se om inte sand mannen snart kommer och kastar äcklig skavig sand i mina ögon..så jag MÅSTE blunda..

Du kan väl kasta lite i näsan också när du håller på...så får vi se om de funkar?!


Heippa alla snarkare och lyxiga icke snarkare:( ;D



Av Hannah - 17 december 2008 10:28

Är inte anklagade för att vara smart.


Bara lite fakta

Av Hannah - 15 december 2008 18:56

sätta in suris bilden...orkar inte nu:D

Av Hannah - 15 december 2008 18:44

Idag har jag haft små fötter hemma hela dagen:)

Ida har varit här!

Började dagen med att gå ut och promenera med Tindra och stina...

Ida hade med sig pulkan så Alma fick sig et litet träningspass:D

Hon fick dra Ida..och jisses va hon är duktig!! (alma alltså:)

Tjorvade inget alls! Drog jätte fint.

Sen bar de av t hamn och äta lite mat...sen hem till Stina.

Sär var det lek för hela slanten;)

Ida lekte så fint med dockorna....

Sen hem och ha en liten frukt stund.... sen laga middag....

Så kom krille också hem:) Ida blev glad å täffa honom:D

Man kan inte tro det...men han tycker verkligen om ungar...han pysslade på för fullt med henne:) <3

Sen blev det dans:D

Haha...fy tusan va söt hon var!! Vickade på lill rumpan:D Nästan i klass med Beyonce:D

Sätter inte lite foton som vi tog me datorn... Och när hon satt och kollade på sig själv i datorns web cam...så skulle hon försöka se ledsen ut....de finns de ju oxå bild på.....så SÖT!

Färdig tjatat om min dag med Ida:)

Hej då!

<3

Av Hannah - 14 december 2008 14:27

Måste ju få lägga in en bild på lilla Alvin:) <3<3<3

Av Hannah - 14 december 2008 14:09

Ja fi fasen..är helt slut efter dagens promenad!

Gick efter elljusspåret....snö up till midjan!! Huhh länge sen det var såhär mycket snö!?!

Sök övningar i skogen...och djupsnön.

Känns skönt nu iaf..fattas bara en dusch.

Tänkte ta med mig Ida idag på kalas till Lill Tindra som fyller 4år idag:D <3<3<3

Men hon var och hälsade på mamma och Emil med pappa:) Pluttigt..

Måste åka och hälsa på de två på lassa nå!

Stackarn blir ju där ett ganska bra tag..:(

Nåja...dom mår ju bra iaf. Det är ju huvudsaken.

Nu ska ja hoppa in i duschen...och sen promenera på Ica och handla lite....

Hejsvejs!

Av Hannah - 14 december 2008 11:14

Jepp....säg om ni sett en finare lucia.

Här har ni sveriges LUCIA år 2008:)

Skred in i en pulka och lussade för pappa..:)


Av Hannah - 14 december 2008 10:57

Börjas de... Tråkigt

Ovido - Quiz & Flashcards