Alla inlägg under december 2008

Av Hannah - 13 december 2008 11:22

Blev inte någon glöggkväll som tänkt.....Tobbe hade jour och var inte riktigt i form.....men Mitt i allt plingar det på dörren....och där står syster o Tindra:) De var trevligt!

Så då drack vi nån liten glögg sen bar de av hemåt för fröknarna....


Jag och krille kröp ner i soffan o mös till Idol finalen:)

Och vem tror ni satt och böla när Kevin vann??!! Hahh....jo ni....JAAAAAG:D


Vaknade idag och tittade ut genom fönstret! Hur mycket snö som helst!

MEN!!!........Den förbaskade gubben som plogar hos oss hade plogat överallt förutom utanför oss!!!! Den gigantiska snöhögen som står precis framför vår bro var kvar!! Och en massa annan snö oxå!! Vad har han imot oss??


Sen börja jag städa ur sopskåpet......men mitt i allt skurande blir de kol svart inne!! Då går strömmen:( Fick ta lite värmeljus o se till så de blev rent de sista....det gick ju bra det oxå!


Funderar på om man kanske skulle låna Ida idag....om hon är hemma......får väl se...Krille tyckte oxå att det var en bra idé:)


Nåja....nu ska ja se på när syster städar:D

Av Hannah - 12 december 2008 15:20

Idag har jag fått äran att umgås med min karl:)

Vi har varit till lule t mormor och sen har vi handlat lite...

Ikväll blir det lite glöggkväll hos oss...ska bli gemytligt:)

Tobbe skulle väl komma:) Han är trevlig Tobias!

Nåja...nu ska vi fixa lite här hemma.....

Puss å Hej!!

Av Hannah - 10 december 2008 12:46

På att Terran ska komma:) guuuuh va kul att träffa henne! De är ju så himla länge sen nu igen:(

Ska gå på prommis o jyra lite:) Få se om hon har Max med sig?! De har hon ju säkert....kul för han o Alma då kan dom ju busa lite oxå!!

Nåja.....heippa så länge!

Av Hannah - 10 december 2008 11:45

Av Hannah - 10 december 2008 11:21

Reijo Och Eva som fått tillökning i familjen:)

En lillebror:)


Annars har ja mått PISS!!!! Tror fan jag har en tumör i magen eller nått!

För det är inte normalt att ha  ont i magen konstant!

Kan inte ens sova på nätterna för de gör så ont!


Men jag tror ja hittat ett litet mönster!!


På sommaren har ja (ursäkta) mens....

Men inte på vintern... men då har jag betydligt mer ont i magen oxå!!


Skuuuuumt!

Av Hannah - 9 december 2008 17:03

Oooh nej...denna dag är inte helt perfekt!! MORR.....



Men en ny telefon är iaf på ingång...de är ju alltid nått.

Av Hannah - 8 december 2008 11:53

Vad har hänt??:) Måste bara få säga att ja har världens mysigaste karl:)


Vet inte riktigt vad de är...men hela helgen har han varit så kärleksfull<3<3<3


Och igår ville han bara stryka, pussa, titta, klämma, känna, krama och han sa att han älskar mig si sådär en miljon gånger:)


Han är så fiiin<3


Så tråkigt att vara utan honom under veckorna...blir som ensamt:/

Av Hannah - 8 december 2008 09:46

För den fina kommentaren:) <3

Ovido - Quiz & Flashcards