Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Hannah - 9 februari 2008 19:23

Känner mig lite små nervig för det här med gröten:-O Fasen...tänk om jag bränner den eller nått!!

Ähh det blir vad det blir..inge mer med det....


Jobbar tredje natten nu..så bara en kvar sen...känns som en evighet..nog för att det är rätt mysigt där....är faktiskt rätt roligt att pyssla på där själv om natten..:-) Förra natten gick jätte fort..


Mammsen löser av mig på måndag..då går hon på natten:-)

Herregud...kom på det här en dag.....att vad i helskotta skulle jag göra utan mamma!! Vem skulle hjälpa mig då?? Vem skulle vara så gullig och skriva små lappar i smyg så ja vet hur gröten skall tillagas och sånt ( jag är inte så bra på det här med gröt)....hon är en klippa min mamma:-*


Hoppas att man får jobba mer natt här framöver då...

Nu ska jag fara t danni med nå grejs...på åter...läsande/skrivande?!?:-o


Tjao.

Ovido - Quiz & Flashcards