Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Hannah - 11 februari 2008 17:09

Nu har jag äntligen gått av natten:-)


Sista natten gick fort...Mamma blev ju oxå utringd på vak....så jag kunde ju jyra på med henne när det blev tråkigt och lite att göra:-)

Skrattanfall av dess like framåt småtimmarna:-) Mamma såg ut som en liten flicka eller kanske gris..(det är ju egentligen mer passande;-) i hagen:-D mohahahaaa!


Ja det var roligt...och jag försökte övertyga mamma om att ja inte var det minsta trött...men mitt i allt när vi satt i bilen på väg hem så kläcker jag ur mig: Jag har sett ett matlagningsprogram jag..(med stockholms brytning, dessutom)...på tal om annat typ....KNÄPP!

Därefter följde ett skrattanfall som inte hör till denna planet! Kunde inte förstå varför jag skulle säga det egentligen....

Mamma typ: Jahaaa vad laga dom för mat då? Elleh...

Hahaa jag herreguud...helt sjukt..

Så Ja var kanske lite trött då eller nått....kände inte det iaf...haha men kul hade vi....

Sen kom vi inte långt innan mamma brast ut i skratt igen....


Jag tittade på henne frågande och började oxå skratta!!


Jag: Vahahahaaaa?


Mamma: Jag kan inte förstå varför jag börjat göra gris ljud!!! Hahahaaa!!


Jag: Du är helt enkelt för slapp i halsen...du orkar inte öppna upp halsen när du ska skrattar!

Och därefter löd ännu ett skrattanfall som inte hör till denna PLANET!!


Herregud så jyrt det blev alltihop:-) Nåja.nu ska jag vara lite med Sabina:-) Hej då!

Ovido - Quiz & Flashcards