Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Hannah - 9 mars 2009 20:14

Jag verkligen tog mig för att åka till läkaren och kolla upp min....vad ska vi kalla de?? Hälsa??...Skulle ju inte vara i onödan.


Börjar ana att de kanske är nått fel iaf...


För tillfället mår jag inte alls bra.


Säger de nu rakt ut.


Så om jag verkar lite off och låg emellanåt så beror de på att jag är de.

Jag vill inte verka sur och otrevlig.

Vet inte själv vad de beror på... men jag ska försöka ta reda på de.


Nått jag är oerhört glad över är att jag har en underbar man som kramar om mig när jag verkligen behöver de..han slutar upp med de han håller på med och kramar mig. Så länge tills de känns bättre.

Jag älskar honom så mycket.


Nu ska jag stänga av denna burk och ta mig en dusch...kanske gå och sova sen.


Imorrn blir de jobba dygnet.


Sen blir de att börja ta tag i allt som måste ordnas inför resan.... Pass, vaccin, försäkringar, packning, städ, tvätt, leta upp väskor, kanske åka till gve och fixa de ja nu tänkt ett tag...ja de blir en hel del..känner mig lite stressad nästan.

Men de ska bli så SKÖNT!!


Hej då



Ovido - Quiz & Flashcards