Alla inlägg den 11 mars 2009

Hmm

Av Hannah - 11 mars 2009 21:08

Har samlat lite info om helgen idag...:D haha... Detta brukar ALRDIG hända mig.....men jag har borta minst två timmar från Terrans fest förra fredan.... jag blir RÄDD;D Nog har jag varit överförfriskad, helt klart..men aldrig minnesluckor!:O

Måste ju ha gått omkring själv hela kvällen (eftersom att ingen av brudarna har varit med mig) och försökt se nykter ut....tror inte att jag lyckats nått vidare med de:D Haha...herregud.


Annars är de bara 13 dagar kvar:D Nästa vecka, kan vi säga, att nästa vecka åker vi till Thai:D

Tänk va mycket en resa kan göra! Jag och min man beter oss som om vi vore nykära:)


Har ETT mål med resan...(alltså ett som jag verkligen verkligen verkligen vill göra) De är att rida på en elefant! Eller iaf få goas med en...Hur man nu goas med en elefant?! :)


Hämtade mitt pass igår...HAHAHAHHAAAA! De är nog de fulaste jag sett i hela mitt liv! (mamma, nu blir de "ägg gule" operationen jag pratat om) :D HAHA!!

Jag ser ut som en GALEN MÖRDARE!! Dom kommer aldrig släppa in mig i landet!


Min man var ju så söt o sa såhär:


-Meeeh, de var väl ingen farlig bild!.......(följt av)..hi...hihi...hi..haha;)

Dom kommer säga...


-No....no...this is not you!


Sen sa han att jag skulle blåsa upp mina kinder, så skulle dom säga..


-Aaaah, okey now i see!!


Haha...min man är ganska snäll.. eller hur:D


Men jag var ju inte så dålig heller...


-Dom kommer ju be mig gapa stort! Dom kommer tro att jag smugglar heroin i kinderna!


Haha...oj oj....Nu ska jag röka;)




Ovido - Quiz & Flashcards