Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Hannah - 16 mars 2009 21:41

Alltså... jag vill också ha ett sånt jobb...där man får hjälpa till att återförena familjer.... gråter som en galning när ja kollar på de:')

De är så lyckligt!!:)


De är de bästa jag sett idag...

Men de värsta jag sett idag...Var på Animal planet...:'(

En katt som hade fullt med kaktus taggar på sig!! ALLTSÅ JAG MENAR MASSOR!! Man såg inte ens att de var en katt!

De var så hemskt!! Den stackaren bara skrek...

Då fick jag också gråta!

Ni fattar inte hur katten såg ut!!

Munnen öronen...ja....man SÅG INTE ATT DE VAR EN KATT!!

Men sen i slutet fick man se när den hade återförenats med sin familj:')

Och den mådde prima:)


Nåja...nu är de färdigt för idag....natti natti!

Av Hannah - 16 mars 2009 18:34

De är så himla roligt!!

Jag kan min man innan och utan alltså:D Haha....


Idag handlade de om kex... Haahahahahaaaha!!!


Han garvade så mycket så han kunde knappt stå!! Haha...men jag hade rätt:D


Han är så rolig!


Tänk om han kunde läsa av mig lika bra....hmm... nu ska han få börja öva!


Och.....nästa vecka åker vi till Thai!! Nu kunde jag säga de....och imorrn kan jag säga: EXAKT OM EN VECKA åker vi till THAI!!! :D Ha haaaaaaaaaaaaaa!!


Imorrn blir de jobba... Känner mig lite stressad nu över resan...:O Måste hinna med så mycket...


Nåja..Onsdag då börjar jag med STOR städningen och tvättandet av alla kläder o likn...packa... hojja....detta kommer ta tid...bara att tvätta tar en hel dag...för mig iaf...inte för att de är så mycket tvätt..men jag är så noga:) hihh.. Sen städa....de tar lätt en dag..minst....sen måste ja in t stan o köpa lite grejer vi ska ha med....oj oj...


Kanske måste låna en väska av er Mammo?? Min luktar så illa....:( Fattar inte va de är! Ligger säkert en död mygga någonstans i den...:S


Sen....vem vill köra oss till Lule?? :) De hade ja inte tänkt på:D haha...nåja..de löser sig!


Sen... Måtte lössen från 1000 kameler besöka ditt könsorgan:D


HEJ HEJ!

Ovido - Quiz & Flashcards